Kostrzewa: "Reklamowanie polskiego biznesu nie podoba się środowiskom lewicowym"
– Przykładów takiej lewicowej antyreklamy, która de facto staje się dobrą reklamą jest również woda Staropolanka, która nawołuje do patriotyzmu konsumpcyjnego, wspierając akcje patriotyczne, co środowiskom lewicowym się nie podoba – mówiła w Telewizji Republika Weronika Kostrzewa, dziennikarz Radia Plus i TVP Info
– Rzeczywiście wczoraj pojawiła się informacja o Cisowiance, która wspomaga organizację antyaborcyjną. I bardzo dobrze. Człowiek musi wypić koło 3 litrów wody dziennie, więc w upały z jakimi mamy do czynienia, dobrze jest się raczyć taką wodą – zachęcała W. Kostrzewa
– Przykładów takiej lewicowej antyreklamy, która de facto staje się dobrą reklamą jest również woda Staropolanka, która nawołuje do patriotyzmu konsumpcyjnego, wspierając akcje patriotyczne – dodała
Gość TV Republika skomentował również słowa Adama Bodnara, RPO. Powiedziano również o jego ogólnej postawie w ramach prowadzenia urzędu:
– Temat holokaustu, wypominanie złej działalności jednostek jako marginesu nie może świadczyć o całym narodzie, społeczeństwie. RPO powinien podać się do dymisji, ale myślę, że ma swoją politykę, wedle której działa po swojemu. Przykładem jest brak obrony drukarza z Łodzi, który nie chciał drukować homo-lobbystom haseł homofilskich. Co innego, gdyby drukarz odmówił homoseksualistom nadruków pod hasłem „witaj wiosno” - takie hasło jest neutralne i nie godzi w niczyj światopogląd – wyjaśniała
W. Kostrzewa podsumowała pokrótce udział Michała Tuska na przesłuchaniu ws. Amber Gold i OLT Express:
– Syn Tuska wypadł na swój sposób dobrze. Udawał, że nic nie wie, bronił się dobrze, choć słowa o „lipie” pokazują, że państwo zawiodło, w tym jego ojciec - Donald.