Tygodnik „Gazeta Polska” został liderem w rankingu marek prasowych wśród tygodników – wynika z analizy przygotowanej przez magazyn branżowy „Press” (11–12/2018). „GP” wyprzedziła także dzienniki, m.in. „Gazetę Wyborczą” i „Rzeczpospolitą” w rankingu na pozytywną ocenę cytowanych tekstów.
Pozycja „Gazety Polskiej”, uznanej za najsilniejszą markę wśród tygodników, wynika z największej liczby wzmiankujących o „GP” materiałów, co z kolei jest rezultatem liczby publikacji „GP”, na które powołują się inne media, dziennikarze i użytkownicy portali społecznościowych.
Zdaniem redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” Tomasza Sakiewicza miejsce „GP” w rankingu to poważne wyróżnienie. – W 25-lecie istnienia „Gazety Polskiej” to wspaniała wiadomość. Gazeta nie jest tylko ważną częścią historii Polski, ale kształtuje także polską opinię publiczną – podkreśla Sakiewicz.
Według naczelnego tygodnika „GP” istniejący od wielu lat tytuł odnosi sukces i utrzymuje wysoką pozycję na rynku mimo popularności internetu. – Pierwsze miejsce wśród tygodników pokazuje, że cały czas budujemy jego pozycję wśród czytelników i w środowiskach opiniotwórczych – mówi Sakiewicz „Codziennej”.
Autor: Paweł Tunia.
Całość do przeczytania w najnowszym numerze „Gazety Polskiej Codziennie”!