Od czasu, gdy urząd prezydenta w Warszawie przejął Rafał Trzaskowski, biuro marketingu stolicy wydało około 4 miliony złotych na kontrakty z Gazetą Wyborczą i jej spółką AMS.
Odkąd Rafał Trzaskowski jest prezydentem Warszawy, z kasy miasta popłynęło prawie 4 miliony złotych na rachunek Gazety Wyborczej i jej spółki AMS SA. Pieniądze miały pomóc w obronie działań Trzaskowskiego za pośrednictwem gazety i internetu. Współpraca między stronami zakładała dodatkowo takie kwestie jak tuszowanie i zatajanie niewygodnych spraw, które dotyczą prezydenta i jego działań w stolicy.
Biuro Marketingu Warszawa wydało prawie 4,5 mln złotych na promocje i akcje informacyjne w mediach i podmiotach podobnych. Najbardziej w oczy rzuca się to, że prawie 4 miliony trafiło na konto Gazety Wyborczej i spółki AMS.
Ratusz przeznaczył na rzecz spółek między innymi 3 miliony złotych w ramach działania informacyjnego miasta z wykorzystanie nośników citylight, 800 tysięcy złotych na reklamy na wiatach przystankowych, czy też 55 tysięcy złotych na współprace przy akcji "Super Miasta", którą organizowała Agora.
Polecamy Nasze programy
Wiadomości
Polska Federacja Ruchów Obrony Życia ostro reaguje na decyzję większości sejmowej godzącej w prawa dzieci nienarodzonych
[AKTUALIZACJA] Wszedł na pomnik Ofiar Tragedii Smoleńskiej z przedmiotem, który przypomina broń [WIDEO]
Amerykańskie media demaskują Tuska: oskarżył Trumpa, że jest rosyjskim agentem! Polsce grozi izolacja na scenie międzynarodowej!
Najnowsze
Polska Federacja Ruchów Obrony Życia ostro reaguje na decyzję większości sejmowej godzącej w prawa dzieci nienarodzonych
Narciarze obowiązkowo z... poduszkami
Michalak: Możemy być z siebie dumni
[AKTUALIZACJA] Wszedł na pomnik Ofiar Tragedii Smoleńskiej z przedmiotem, który przypomina broń [WIDEO]
Amerykańskie media demaskują Tuska: oskarżył Trumpa, że jest rosyjskim agentem! Polsce grozi izolacja na scenie międzynarodowej!