Kolejna afera z Trzaskowskim. Wydał prawie 4 miliony złotych na ukrycie swoich błędów

Od czasu, gdy urząd prezydenta w Warszawie przejął Rafał Trzaskowski, biuro marketingu stolicy wydało około 4 miliony złotych na kontrakty z Gazetą Wyborczą i jej spółką AMS.
Odkąd Rafał Trzaskowski jest prezydentem Warszawy, z kasy miasta popłynęło prawie 4 miliony złotych na rachunek Gazety Wyborczej i jej spółki AMS SA. Pieniądze miały pomóc w obronie działań Trzaskowskiego za pośrednictwem gazety i internetu. Współpraca między stronami zakładała dodatkowo takie kwestie jak tuszowanie i zatajanie niewygodnych spraw, które dotyczą prezydenta i jego działań w stolicy.
Biuro Marketingu Warszawa wydało prawie 4,5 mln złotych na promocje i akcje informacyjne w mediach i podmiotach podobnych. Najbardziej w oczy rzuca się to, że prawie 4 miliony trafiło na konto Gazety Wyborczej i spółki AMS.
Ratusz przeznaczył na rzecz spółek między innymi 3 miliony złotych w ramach działania informacyjnego miasta z wykorzystanie nośników citylight, 800 tysięcy złotych na reklamy na wiatach przystankowych, czy też 55 tysięcy złotych na współprace przy akcji "Super Miasta", którą organizowała Agora.
Polecamy Klarenbach. Tu się Mówi
Wiadomości
"Nie ma już losowania składów, jest telefon i układ". Tak mają wyglądać sądy po "reformie" Żurka [WIDEO]
Kaleta ostro o "reformie" Żurka. Mówi o "sędziach na telefon", "zasadzie Milewskiego" i powrocie do komuny
Najnowsze

Oszukiwali na podatkach i prali pieniądze, teraz mają problemy

PILNE: Europarlament zdecydował. Dworczyk i Obajtek bez immunitetów

Kaleta ostro o "reformie" Żurka. Mówi o "sędziach na telefon", "zasadzie Milewskiego" i powrocie do komuny
