Kolejna afera z Trzaskowskim. Wydał prawie 4 miliony złotych na ukrycie swoich błędów
Od czasu, gdy urząd prezydenta w Warszawie przejął Rafał Trzaskowski, biuro marketingu stolicy wydało około 4 miliony złotych na kontrakty z Gazetą Wyborczą i jej spółką AMS.
Odkąd Rafał Trzaskowski jest prezydentem Warszawy, z kasy miasta popłynęło prawie 4 miliony złotych na rachunek Gazety Wyborczej i jej spółki AMS SA. Pieniądze miały pomóc w obronie działań Trzaskowskiego za pośrednictwem gazety i internetu. Współpraca między stronami zakładała dodatkowo takie kwestie jak tuszowanie i zatajanie niewygodnych spraw, które dotyczą prezydenta i jego działań w stolicy.
Biuro Marketingu Warszawa wydało prawie 4,5 mln złotych na promocje i akcje informacyjne w mediach i podmiotach podobnych. Najbardziej w oczy rzuca się to, że prawie 4 miliony trafiło na konto Gazety Wyborczej i spółki AMS.
Ratusz przeznaczył na rzecz spółek między innymi 3 miliony złotych w ramach działania informacyjnego miasta z wykorzystanie nośników citylight, 800 tysięcy złotych na reklamy na wiatach przystankowych, czy też 55 tysięcy złotych na współprace przy akcji "Super Miasta", którą organizowała Agora.
Polecamy Sejm. Wybór Marszałka
Wiadomości
Tusk przewrotnie komentuje sondaż, który zapowiada brak koalicjantów KO w przyszłym Sejmie. Internauci bezlitośni
List otwarty Wiceprezesa Trybunału Konstytucyjnego Bartłomieja Sochańskiego do Prezesa TSUE Koena Lenaertsa
Najnowsze
Niemcy twierdzą, że jest ich za mało w brukselskich biurowcach. Chcą jeszcze więcej stołków
Tusk przewrotnie komentuje sondaż, który zapowiada brak koalicjantów KO w przyszłym Sejmie. Internauci bezlitośni
Prezydencka para i jej szczególni goście