Kolejna afera z Trzaskowskim. Wydał prawie 4 miliony złotych na ukrycie swoich błędów

Od czasu, gdy urząd prezydenta w Warszawie przejął Rafał Trzaskowski, biuro marketingu stolicy wydało około 4 miliony złotych na kontrakty z Gazetą Wyborczą i jej spółką AMS.
Odkąd Rafał Trzaskowski jest prezydentem Warszawy, z kasy miasta popłynęło prawie 4 miliony złotych na rachunek Gazety Wyborczej i jej spółki AMS SA. Pieniądze miały pomóc w obronie działań Trzaskowskiego za pośrednictwem gazety i internetu. Współpraca między stronami zakładała dodatkowo takie kwestie jak tuszowanie i zatajanie niewygodnych spraw, które dotyczą prezydenta i jego działań w stolicy.
Biuro Marketingu Warszawa wydało prawie 4,5 mln złotych na promocje i akcje informacyjne w mediach i podmiotach podobnych. Najbardziej w oczy rzuca się to, że prawie 4 miliony trafiło na konto Gazety Wyborczej i spółki AMS.
Ratusz przeznaczył na rzecz spółek między innymi 3 miliony złotych w ramach działania informacyjnego miasta z wykorzystanie nośników citylight, 800 tysięcy złotych na reklamy na wiatach przystankowych, czy też 55 tysięcy złotych na współprace przy akcji "Super Miasta", którą organizowała Agora.
Polecamy Poranek Radia Republika
Wiadomości
Tusk jak zwykle się wściekł, a potem wygłosił orędzie. Pełne gróźb i typowych dla niego niedomówień [KOMENTARZE]
Nawrocki podziękował Trzaskowskiemu. "Może być Pan pewien, że zawsze po pierwsze Polska, po pierwsze Polacy!"
Ile gwiazdy biorą za wesele? Nawet 50 tysięcy za jeden wieczór! Wiśniewski, Zenek i Narożna w cenniku ślubnych marzeń
Najnowsze

Putin kładzie na stół warunki dotyczące pokoju na Ukrainie

Hejt na córkę nowego prezydenta. Na szczęście dobrych ludzi jest więcej [KOMENTARZE]

Tusk jak zwykle się wściekł, a potem wygłosił orędzie. Pełne gróźb i typowych dla niego niedomówień [KOMENTARZE]
