Biuro Ruchu Drogowego wspólnie z firmą Neptis S.A. przygotowało akcję informacyjno-edukacyjną o tzw. nieświadomej trzeźwości. „Myśl Trzeźwo”, która będzie trwała od 30 grudnia 2021 r. do 16 stycznia 2022 r., obejmując tym samym imprezy i spotkania towarzyskie związane z Nowym Rokiem.
Biuro Ruchu Drogowego KGP wspólnie z firmą Neptis S.A. będącą operatorem komunikatora Yanosik, przygotowało akcję, która ma na celu uświadomić kierowców o:
- skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu - ryzyko spowodowania wypadku drogowego bądź kolizji,
- odpowiedzialności karnej za kierowanie pojazdem pod wpływem alkoholu,
- „nieświadomej nietrzeźwości” kierującego, który spożywał alkohol poprzedniego dnia,
- potrzebach sprawdzenia zawartości alkoholu w organizmie - badanie można wykonać w jednostkach Policji.
Akcja „Myśl trzeźwo” będzie promowana w mediach społecznościowych, na stronach internetowych oraz w aplikacji Yanosik, która udostępni kierowcom materiały edukacyjne dotyczące konsekwencji prawnych kierowania pojazdem pod wpływem alkoholu, opracowane w formie quizu.
Do działań przyłączyła się również firma Screen Network S.A. emitując spot pod hasłem przewodnim „Myśl Trzeźwo” na ekranach LED rozmieszczonych m.in. przy głównych ciągach komunikacyjnych, dworcach, stacjach paliw i centrach handlowych.
Najnowsze
Republika zdominowała konkurencję w Święto Niepodległości - rekordowa oglądalność i wyświetlenia w Internecie