Walki klientów podczas promocji w marketach przechodzą do historii. O co poszło tym razem? Sklep wygląda, jak pobojowisko po stoczonej walce.
Ceny warzyw i owoców w ostatnich tygodniach osiągają astronomiczne ceny – dość wspomnieć że jedna czereśnia kosztuje prawie złotówkę, a kilogram pietruszki jest wart tyle, co kilogram mięsa.
Jeśli do tak wysokich cen warzyw i owoców dodamy polską słabość do wszelkiego rodzaju promocji, łatwiej będzie zrozumieć scenę uwiecznioną przez czytelnika portalu krasnik24.pl. Oto w jednym z kraśnickich Lidlów pojawiła się w promocji kapusta.Towar musiał być naprawdę pożądany, bo gdy w sklepie pojawił się czytelnik lokalnego portalu, obok stoiska z warzywami leżała bezładnie rozrzucona sterta skrzynek po kapuście.
Pod umieszczonym przez krasnik24.pl na Facebooku zdjęciem rozgorzała dyskusja. Wzięli w niej udział nawet naoczni świadkowi "bitwy o młodą kapustę", jak określono to, co działo się przed zrobieniem zdjęcia. "Widziałam to na własne oczy, masakra" – podsumowała krótko jedna z klientek.