Gorąca atmosfera, która towarzyszyła przemówieniom Donalda Tuska na konwencji KO oraz Jarosława Kaczyńskiego podczas kongresu PiS w Przysusze, przeniosła się do sieci. I tu górą było bez wątpienia ugrupowanie Jarosława Kaczyńskiego.
Na platformie X przeanalizowano zasięgi, jakie wygenerowały obydwa ugrupowania. Wynik nie podlega nawet dyskusji, zwycięstwo PiS jest zdecydowane.
Jak podkreślił profil Polityka w sieci "Pierwszy raz od 2022 @Platforma_org przegrywa zasięgowo bezpośrednie starcie z @pisorgpl w social media.
PiS wygenerował bezpośrednio dla hasztagu #ZawszeZaPolska - 19MLN zasięgu a sama event (komentarze, interakcje, publikacje) - 100MLN.
PO wygenerował bezpośrednio dla hasztagu #RadaKrajowaKO - 3MLN zasięgu a sama event (komentarze, interakcje, publikacje) - 60MLN".
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
O czym może to świadczyć. Od dłuższego czasu KO świetnie czuła się w social mediach i wielu internautów bezkrytycznie "kupowało" jej narrację. Do czasu jednak, gdy przekonali się, że za efektownym opakowaniem niekoniecznie idzie jakakolwiek jakość. A puste słowa i niespełnione obietnice nie są tym, co interesuje ich najbardziej.
Nastąpił więc zwrot w stronę PiS, partii gwarantującej jakość i wiarygodność. I właśnie porażka KO w social mediach najlepiej świadczy o zmianie trendu. Z pewnością nie ucieszy to Donalda Tuska, który ze swojej konwencji był bardzo zadowolony.
Źródło: @Polityka_wSieci