W ostatnich tygodniach Telewizja Republika znacząco poprawiła wyniki oglądalności ( wyniki na podstawie AGB Nielsen) , czego dowodem jest pokonanie w niektórych pasmach konkurencyjnych kanałów, w tym Polsat News.
Przykładem jest premiera nowego programu „Major-Krysztopa” w dniu 26.06 ( g. 20.40 -21.00 ), która miała średni rating w minucie AMR 65.347 w grupie A4+ i pokonała w tym paśmie następujące kanały informacyjne: Polsat News w grupie A4+, Superstację w grupie A16-49, Polsat News 2 i TVN24 BiŚ w obydwu grupach A4+ i A 16 – 49.
Bardzo dobry wynik oglądalności był również 27.06 - w tym dniu zanotowaliśmy SHR% A4+ 0.14%, w A16-49 0.10% ; program „10.04.2010. Fakty” w sumie wygenerował widownię w grupie A4+ 116 345 (RCH), na podobnym poziomie jest oglądalność programu „Geopolityczny tygiel”.
Wszystkie nowe programy wprowadzone po zmianie kierownictwa stacji ( od 8 maja br. redaktorem naczelnym Telewizji Republika została Dorota Kania) zanotowały systematyczny wzrost oglądalności. Są to: „Pod przykryciem”, „Geopolityczny tygiel”, „10.04.2010.Fakty” i „Magazyn wojskowy”.
Swoją oglądalność znacznie poprawiły również: główny program informacyjny „Dzisiaj” o godz. 19.00 oraz stałe pozycje programowe m.in. „Kulisy manipulacji” , „W punkt”, „Polityczna kawa”, „Koniec systemu”, „Salonik polityczny”, „Otwartym tekstem”. Systematycznie wzrasta także oglądalność porannego, popołudniowego i wieczornego pasma publicystycznego.
W tym miejscu chcemy serdecznie podziękować widzom Telewizji Republika za to, że oglądacie nasze programy i poświęcacie coraz więcej czasu dla TV Republika!
Oto statystyki za dzień 26.06.2017 (wg. AGB Nielsen):