„Hity w sieci” - kolejny program TV Republika z wyższą oglądalnością niż TVN24!
W sobotę, 20 lipca, „Hity w sieci” zdecydowanie wyprzedziły TVN24 i TVP Info osiągając 4,29 proc, udziału w rynku. W czasie emisji programu udział Telewizji Republika był o ponad 31 proc. większy od TVN24 i 234 proc. większy niż TVP Info.
„Hity w sieci” to cotygodniowy przegląd najciekawszych, najzabawniejszych i najbardziej wiralowych filmów, zdjęć i postów z Internetu. Program prowadzony przez szefową mediów społecznościowych Republiki Mironę Hołdę oraz Oskara Szafarowicza jest doskonałą propozycją zarówno dla miłośników mediów społecznościowych, jaki i tych, którzy na co dzień nie śledzą czym żyją „internety”.
"Bardzo dziękujemy i cieszymy się, że nasza ciężka praca z tygodnia na tydzień jest coraz bardziej doceniana przez widzów. Motywuje nas to do jeszcze większego zaangażowania w przygotowywanie kolejnych programów. Robimy je przecież specjalnie dla Państwa. Świetnie dogadujemy się z Oskarem. Postawiliśmy na naturalność i to bardzo dobrze się sprawdziło. Jesteśmy młodymi ludźmi i też chcemy przedstawiać politykę i inne tematy z show biznesu w inny sposób – bardzo często na wesoło. Jesteśmy wdzięczni, że sobotnie przedpołudnie chcą Państwo spędzać z nami. I dziękujemy za głosowanie na Oscary Tygodnia na naszym kanale YouTube. Dodaliśmy tą interakcję poprzez sondę. Widzowie to polubili i ochoczo głosują. „Hity w sieci” od dawna są w TOP 10 najchętniej oglądanych programów Republiki na naszym kanale YT, co potwierdziły ostatnie wyniki badań oglądalności. Mogę Państwa zapewnić, że będzie jeszcze lepiej", podsumowała autorka programu Mirona Hołda.
"Staramy się stworzyć nową jakość i uzupełnić szeroką ofertę Strefy Wolnego Słowa o program, w którym z humorem i ironią podsumowujemy zmieniającą się jak w kalejdoskopie rzeczywistość wokół nas. Nie ma większej satysfakcji niż rosnąca oglądalność, setki tysięcy zaangażowanych widzów, którzy swymi pozytywnymi komentarzami i dobrą energią motywują nas do tworzenia kreatywnych treści. Wspaniali oglądający to największa siła naszego programu, który zamierzamy razem z Mironą rozwijać właśnie dla nich", dodał Oskar Szafarowicz.
Na program „Hity w sieci” zapraszamy jak zawsze w sobotę o 11:11 do Telewizji Republika.