Himalaje hipokryzji. Jarosław Kuźniar twarzą kampanii „Hejt Stop”
Dziennikarz TVN24 został twarzą kampanii „Hejt Stop”, która walczy z przejawami agresji słownej w internecie.
Na Twitterze Jarosław Kuźniar ogłosił rozpoczęcie akcji „Hejt Stop”, którą firmuje swoją twarzą. W internecie pojawił się też spot promujący akcję.
Jarosław Kuźniar często występuje w roli „eksperta od hejtu”, jako ktoś, kto z agresją słowną spotyka się codziennie. Pisze opinie i wygłasza je na spotkaniach. Dotyczą one tego, jak radzić sobie z hejtem w sieci.
Jednak obserwując działalność dziennikarza TVN w internecie, możemy doznać dysonansu poznawczego, bowiem „ekspert od hejtu” często nie potrafi zachować nerwów na wodzy i bezpardonowo czy wręcz chamsko flekuje swoich krytyków w internecie. Internauci przypominają dawne działania Kuźniara, przypominając, że lubi nazywać ludzi idiotami, naigrawać się z ich prezencji czy brutalnych słowach oceniać ich aktywność. Jarosław Kuźniar walczy więc z agresją słowną… agresją słowną.
Niestety w tym przypadku z całą pewnością można stwierdzić, że Kuźniar jako twarz kampanii „Hejt stop” to przejaw nie tylko gorzka groteska, ale także hipokryzja w najczystszej postaci.