Dokładnie 15 lat temu Polska wraz z 9 innymi państwami dołączyła do dużej rodziny Unii Europejskiej! Z tej okazji Polska Fundacja Narodowa przygotowała niezwykły spot. KONIECZNIE ZOBACZ!
Z okazji 15-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej w środę 1 maja rusza międzynarodowa kampania wizerunkowa Polskiej Fundacji Narodowej w mediach społecznościowych. Kampania skierowana jest do obywateli krajów członkowskich Unii Europejskiej, z którymi Polska 15 lat temu wyruszyła we wspólną podróż budowania europejskiej wspólnoty. Odbiorcami spotów są Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Malta, Słowacja, Słowenia, Węgry i Cypr.
Kampania stanowi formę uczczenia przez Polskę 15-letniego wkładu w rozwój europejskiej rodziny, ale też przypomina o wartościach, jakie stały się podstawą dla uczestnictwa w ogromnym i ważnym projekcie, jakim jest Unia Europejska, a więc przede wszystkim o wzajemnym szacunku, symbolicznie ujętym przez dzieci będące bohaterami spotów: „Próbujemy się wszyscy razem dogadywać, bawić się i nikogo nie odstawiać na bok” – mówi jedna z dziewczynek w spocie.
Polska Fundacja Narodowa chce w ten sposób podziękować wszystkim 9 krajom za 15 wspólnych lat razem w Unii Europejskiej. Kampania jest formą reakcji na jedną z najważniejszych dat w historii Polski i krajów, do których kieruje spoty. Jest to też jasna deklaracja tożsama z wolą Polaków, że jesteśmy zakorzenieni w Europie i chcemy nieustająco we wspólnocie europejskiej trwać.
Spoty zostały przygotowane w profesjonalnym studio z udziałem dzieci z Polski. Formuła każdego z nich to kilka prostych pytań i szczere, często zabawne i zaskakujące odpowiedzi najmłodszych. Do każdego z państw skierowany jest oddzielny spot, w którym dzieci wypowiadają się o poszczególnych krajach. To pokazanie, że te wspólne lata pozwoliły nam się lepiej poznać, że dużo o sobie wiemy. To także ukłon w ich stronę i forma świętowania.
„1 maja 2004 roku był jednym z najważniejszych dni w historii nie tylko naszego kraju, ale także i 9 innych państw, z którymi wspólnie weszliśmy do Unii Europejskiej. Jest to doskonała okazja aby opowiedzieć o tej ważnej dacie w naszej wspólnej historii. Poprzez udział dzieci w spocie chcieliśmy zagwarantować jego lekkość, naturalność oraz pozytywny odbiór w każdym z krajów” – mówi Robert Lubański, wiceprezes Polskiej Fundacji Narodowej.
Kampania potrwa trzy dni, a spoty ukażą się na kanałach społecznościowych Polskiej Fundacji Narodowej.
ZOBACZ SPOT:
Najnowsze
Republika zdominowała konkurencję w Święto Niepodległości - rekordowa oglądalność i wyświetlenia w Internecie