„Gazeta Polska” wyprzedziła „Sieci” i „Do Rzeczy”

Wzrost sprzedaży tygodnika „Gazeta Polska” pokazuje, że Polacy wybierają coraz częściej treści naszego środowiska związanego z telewizją Republika. Dziś jedynie tygodnik „Gazeta Polska” może pochwalić się tak dużym wzrostem sprzedaży, wyprzedzając inne tygodniki konserwatywne.
W czwartym kwartale 2024 roku „Gazeta Polska” jako jedyny tygodnik opinii zwiększyła sprzedaż, i to o ponad połowę – piszą Wirtualne Media.
„ Jej średnia sprzedaż ogółem poszybowała w górę kolejny kwartał z rzędu – tym razem r/r o 52,03 proc. do 28 878 egz. (…) wyprzedziła „Sieci”, które zanotowały spadek o 5,78 proc. do 28 268 egz., oraz „Do Rzeczy”, którego wynik zmalał o 4,46 proc. do 27 296 egz.”
– czytamy na portalu Wirtualne Media.

Dziś można powiedzieć, że najlepszymi i największymi polskimi, konserwatywnymi mediami są Telewizja Republika i tygodnik "Gazeta Polska"!
Zapraszamy wszystkich do czytania tygodnika „Gazety Polskiej”.
Źródło: Wirtualne Media