Tygodnik „Gazeta Polska” znalazł się wśród liderów cytowalności w kategorii tytułów prasowych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów za styczeń 2018. „Gazeta Polska” jest również na podium w kategorii najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników.
Analiza obejmuje cytowania poszczególnych mediów przez inne media w okresie od 1 do 31 stycznia 2018 r.
Badanie zostało przeprowadzone na podstawie 34 120 przekazów medialnych, tj. publikacji prasowych, programów radiowych i telewizyjnych, materiałów z portali internetowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 34 419 razy (27 128 w portalach internetowych, 3 656 razy w prasie, 2 508 w telewizji i 1 127 w radio).
W kategorii najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników "Gazeta Polska" wyprzedziła takie tytuły jak np. "Do Rzeczy", "Newsweek" oraz "Gość Niedzielny".
GRATULUJEMY!
Najnowsze
Gwiazda NBA LeBron James zawiesza konta w mediach społecznościowych
Ponad 800 osób może zostać zwolnionych w Raciborzu. Rafako dziś podjęło decyzję!
Mocne. Gembicka zgłasza wniosek o przebadanie Kołodziejczaka na obecność substancji psychoaktywnych
Szef SEC zrezygnował, rynek kryptowalut wystrzelił w górę!