Jak informuje portal wirtualnemedia.pl na podstawie comiesięcznego raportu firmy SoTrender, Facebookowy fanpage Telewizji Republika był zdecydowanie najbardziej interaktywny wśród fanpage\'ów kanałów telewizyjnych w styczniu 2017 r.!
Dane pochodzą z raportu firmy SoTrender – nasz fanpage na Facebooku okazał się najbardziej angażujący spośród fanpage'ów różnych kanałów telewizyjnych. Na Facebookowej stronie naszej telewizji aktywnych jest 46% użytkowników, co jest zdecydowanie najwyższym odsetkiem wśród sklasyfikowanych fanpage'ów.
Co to oznacza? Że w styczniu 2017 r. aż 65 189 użytkowników Facebooka wchodziło w interakcje z treściami zamieszczonymi na naszym fanpage'u – poprzez „lajki”, komentarze, udostępnienia. 65 189 użytkowników to według wyliczeń SoTrender 46% wszystkich „lajkujących” nasz fanpage. To zdecydowanie najwyższy odsetek wśród badanych fanpage'ów – 41% zaangażowanych zanotowały Facebookowe strony Eurosportu, TVP Sport oraz Eleven Sports Network. Dalej znalazł się fanpage 4FUN.TV z 32% zaangażowanych i TVN24.pl z 29%.
W ciągu całego stycznia 2017 r. w obrębie naszego fanpage'a odnotowano ponad 2,5 mln wszystkich aktywności – lepszy wynik uzyskały tylko Facebookowe strony TVN24.pl (ponad 3,5 mln) oraz TVN (ponad 2,6 mln). Fanpage Telewizji Republika jest jednak bezkonkurencyjny jeśli chodzi o stosunek wszystkich aktywności do wielkości fanpage'a. W tej klasyfikacji „bijemy na głowę” konkurencję – relatywny wskaźnik interaktywności w przypadku naszego fanpage'a wyniósł 17 911, czyli ponad czterokrotnie więcej od drugiego pod tym względem fanpage'a tvp.info ponad pięciokrotnie od trzeciego polsatnews.pl.
Zachęcamy do zapoznania się z całym raportem SoTrender, a także - odwiedzenia naszego fanpage'a!