Telewizja Republika staje się coraz bardziej rozpoznawalną marką. Bogata paleta programów, ciekawi goście, wysoka cytowalność. To wszystko sprawia, że widzowie coraz chętniej wybierają i oglądają nasz kanał. Widać to w najnowszych zestawieniach telemetrycznych przygotowanych na potrzeby rynku medialnego.
Reach (RCH) - Zasięg - zmienna określająca liczbę widzów wyrażoną tys. osób, jaka w całym badanym okresie czasu oglądała przynajmniej przez jedną minutę dany program lub miała kontakt ze stacją telewizyjną. W wypadku, gdy badaniu podlega jedna minuta określonego przekazu, wskaźnik RCH jest równy wskaźnikowi AMR.
AMR - Wskaźnik opisujący średnią wielkość widowni oglądającej konkretny program lub kanał telewizyjny w dowolnie określonym odcinku czasu. Wskaźnik może odnosić się do całej populacji lub do określonej grupy celowej. AMR dla programu oblicza się jako średnią wartość z każdej minutowej oglądalności z czasu trwania całego programu.AMR może być wyrażony jako wartość całkowita lub jako procent grupy celowej.
SHR - Zmienna wskazująca średni udział w oglądalności danego programu lub kanału telewizyjnego przez określonego widza w porównaniu z całą populacją lub ze wszystkimi osobami z grupy celowej, które oglądają telewizję w określonym odcinku czasu. Wartość wskaźnika wyrażana jest w procentach i stanowi iloraz średniego ratingu analizowanego kanału w danym czasie (AMR) oraz średniej oglądalności minutowej w analogicznym odcinku czasu dla całej telewizji (TVR). Dzięki zmiennej SHR można graficznie przestawić na jakie stacje dzieli swój "budżet czasu" określona grupa celowa.