Brawo! PiS zdecydowanie odcina się od agencji, która stworzyła hasło Lidla "Słodki jeżu"
Prawo i Sprawiedliwość zapewniło, że nigdy korzystało z usług agencji Brandweb, która w zeszłym tygodniu opublikowała grafiki w stylu usuniętej przez Lidl Polska reklamy z hasłem „Słodki jeżu”. PiS chce, żeby Brandweb usunęła logo partii ze swojej strony internetowej - informuje portal Wirtualne Media.
W zeszłym tygodniu sklep Lidl Polska reklamował na swoim fanpage’u na Facebooku promocję cukru. W grafice umieszczono opakowanie tego produktu i hasło „Słodki jeżu”. Wielu internautów uznało to za niewłaściwą aluzję do religii. Firma usunęła grafikę i przeprosiła osoby, które poczuły się urażone.
W środę Prawo i Sprawiedliwość w oświadczeniu na swoim profilu twitterowym podkreśliło, że wbrew informacjom na stronie internetowej Brandwebu partia nigdy nie była klientem tej agencji.
Dementi w spr. używania logo PiS przez firmę BRANDWEB. Partia nigdy nie korzystała z jej usług, nie współpracowała i nie zamierza współprac. pic.twitter.com/3FUqWYvzFP
— PrawoiSprawiedliwość (@pisorgpl) 5 lipca 2017
PiS wezwał Brandweb, żeby z zakładki na swojej stronie internetowej prezentującej klientów, usunęła logo partii. Chce również, żeby agencja na stronie głównej serwisu zamieściła oświadczenie, w którym poinformuje, że PiS nie był nigdy jej klientem oraz wyrazi ubolewanie z powodu nieuprawnionego i nieuzasadnionego wykorzystywania logo partii. Jeśli Brandweb tego nie zrobi, PiS zapowiada, że może skierować pozew sądowy przeciw agencji.
Najnowsze
UEFA ujawnia szczegóły mistrzostw Europy 2028. Znamy gospodarzy turnieju
SPRAWDŹ TO!
Nowy, mocny wpis Zbigniewa Ziobry. "Dziś u steru władzy w Polsce są przestępcy"
Marcin Gortat wybrał imię dla syna. „To było przesądzone od lat” – zdradziła żona sportowca