Brawo! PiS zdecydowanie odcina się od agencji, która stworzyła hasło Lidla "Słodki jeżu"
Prawo i Sprawiedliwość zapewniło, że nigdy korzystało z usług agencji Brandweb, która w zeszłym tygodniu opublikowała grafiki w stylu usuniętej przez Lidl Polska reklamy z hasłem „Słodki jeżu”. PiS chce, żeby Brandweb usunęła logo partii ze swojej strony internetowej - informuje portal Wirtualne Media.
W zeszłym tygodniu sklep Lidl Polska reklamował na swoim fanpage’u na Facebooku promocję cukru. W grafice umieszczono opakowanie tego produktu i hasło „Słodki jeżu”. Wielu internautów uznało to za niewłaściwą aluzję do religii. Firma usunęła grafikę i przeprosiła osoby, które poczuły się urażone.
W środę Prawo i Sprawiedliwość w oświadczeniu na swoim profilu twitterowym podkreśliło, że wbrew informacjom na stronie internetowej Brandwebu partia nigdy nie była klientem tej agencji.
Dementi w spr. używania logo PiS przez firmę BRANDWEB. Partia nigdy nie korzystała z jej usług, nie współpracowała i nie zamierza współprac. pic.twitter.com/3FUqWYvzFP
— PrawoiSprawiedliwość (@pisorgpl) 5 lipca 2017
PiS wezwał Brandweb, żeby z zakładki na swojej stronie internetowej prezentującej klientów, usunęła logo partii. Chce również, żeby agencja na stronie głównej serwisu zamieściła oświadczenie, w którym poinformuje, że PiS nie był nigdy jej klientem oraz wyrazi ubolewanie z powodu nieuprawnionego i nieuzasadnionego wykorzystywania logo partii. Jeśli Brandweb tego nie zrobi, PiS zapowiada, że może skierować pozew sądowy przeciw agencji.