W sobotnim wydaniu "New York Times" pojawiło się ogłoszenie na całą stronę, które jest poświęcone warszawskiemu powstaniu.
– 1 sierpnia 1944 roku ludzkość zapamięta jako jeden największych aktów heroizmu, jaki kiedykolwiek miał miejsce, w walce przeciw opresji największego zła, jakie świat kiedykolwiek doświadczył - głos wstęp.
W artykule znajdują się informacje o tym, że tylko w jednym tygodniu na początku sierpnia 60 tys. mieszkańców warszawskiej Woli straciło życie, co było jedną z największych masowych egzekucji w czasie II wojny światowej.
Co więcej można tam przeczytać, że sowiecki rząd odmówi zachodnim sojusznikom wykorzystywania swoich baz, a Rosjanie stacjonujący na wschodnim brzegu Wisły przekroczyli rzekę trzy miesiące po upadku powstania.
Za ogłoszeniem w "New York Times" odpowiada firma Fod Care, która jest właścicielem takich napojów jak Frugo czy Black.
Our full page ad in today’s New York Times, about the upcoming commemoration of the Warsaw Uprising on August 1st pic.twitter.com/hDrKGxodg2
— FoodCarePoland (@FoodPoland) 28 lipca 2018