Informowaliśmy o obrzydliwej i skandalicznej reklamie Tigera na 1 sierpnia, pokazującej środkowy palec z podpisem "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie". W tak ważnym dla Polaków dniu, jakim jest rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, firma postanowiła zakpić sobie z polskiej historii i naszych bohaterów! Do sprawy odniosło się na Twitterze Muzeum Powstania Warszawskiego.
"Hej Tiger Drink. Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?" - czytamy na Twitterze Muzeum.
Hej @tigerdrinkpl! Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?
— MuzeumPowstania1944 (@1944pl) 9 sierpnia 2017
Dodajmy, że nawet dzieci z podstawówki mają jednak co do zasady więcej wyczucia.
— Tomasz Ceranek (@Ceranek) 9 sierpnia 2017
Lubiłem @tigerdrinkpl , ale po takiej akcji sram na Was. Nie zarobić nawet złotówki z mojej kieszeni. Idioci.
— Kamil Godlewski (@Gooolewski) 9 sierpnia 2017
Brawo Muzeum Powstania Warszawskiego! Mamy nadzieję, że sprawa zostanie nagłośniona i coraz więcej osób odwróci się od marki szkalującej polską historię i polskich bohaterów narodowych!
Najnowsze
Republika zdominowała konkurencję w Święto Niepodległości - rekordowa oglądalność i wyświetlenia w Internecie