„Bić k... i złodziei”, „Tygodnik bez resortowych dzieci” - Ruszyła kampania „Gazety Polskiej” w nowej odsłonie

Na ekranach reklamowych i billboardach w całym kraju ruszyła dziś kampania reklamowa nowej szaty graficznej i nowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”. Kampania jest oparta na cytatach odwołujących się do wypowiedzi znanych osób oraz informuje o nowym formacie tygodnika.
Od dzisiaj w całej Polsce na monitorach ekranów środków komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, SKM), ekranach LED w Warszawie (znany LED koło Cepelii), Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie oraz na blisko tysiącu billboardów w mniejszych miejscowościach wystartowała kampania nowego, magazynowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”, który w nowym formacie będzie można kupić od 1 marca w kioskach. Od tego dnia również w sieci kolporterskiej RUCH i Kolporter będzie miała miejsce promocja magazynowego formatu „Gazety Polskiej”.
Kampania jest oparta na cytatach odwołujących się do wypowiedzi znanych osób oraz informuje o nowym formacie tygodnika.
Wśród haseł na billboardach pojawiły się m.in.: „Bić k... i złodziei”, „Tygodnik. Bez resortowych dzieci”, „Tygodnik. Lepszego sortu”.
Polecamy Poranek Radia Republika
Wiadomości

Niemieckie media pesymityczne: Tusk jak "kulawa kaczka", "nie jest pewne, czy jego rząd przetrwa do 2027 roku"
Kaczyński o zwycięskiej kampanii Nawrockiego: mówiłem - "czekajmy na 11" i ta 11 przyniosła nam dobre wyniki
Najnowsze
