Bank w tarapatach. Klienci: „Z naszych kont znikają pieniądze!”

Klienci banku BGŻ BNP Paribas z przerażeniem patrzyli, jak z ich internetowych kont znikają pieniądze. Bank uspokaja i tłumaczy to „przejściowymi problemami z prawidłowym wyświetlaniem salda”.
Bank BGŻ BNP Paribas napotkał na niemały problem z systemem e-bankowości. Klienci masowo informowali o tym, że pieniądze albo znikają z ich internetowych kont, albo część płatności kartą jest dublowana. Bank uspokaja i tłumaczy przyczyny problemu.
„Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda w rachunku w sekcji „Moje finanse” lub w liście rachunków. Problemy wynikają z przeprowadzonego w banku procesu ujednolicania bankowości elektronicznej. Zmiany w systemach wprowadzaliśmy w miniony weekend” - pisze bank na swoim profilu na Facebooku.
BGŻ BNP Paribas potwierdza, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne.
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Giertych z kolejną paranoją. Wierzy w to, że KO zdobędzie samodzielną władzę, zapewnia, że nie nienawidzi PiS-u
"Utrzymanie koalicji jest trudne, ale możliwe". Tusk znów "czaruje", a koalicja 13 grudnia gnije od środka [KOMENTARZE]
Najnowsze

Bezczelność! Niemcy skarżą się, że Ruch Obrony Granic torpeduje ich politykę migracyjną

"Utrzymanie koalicji jest trudne, ale możliwe". Tusk znów "czaruje", a koalicja 13 grudnia gnije od środka [KOMENTARZE]

Ewakuacja pasażerów samolotu na lotnisku na Majorce. Pożar, panika, ranni [WIDEO]
