Bank w tarapatach. Klienci: „Z naszych kont znikają pieniądze!”
Klienci banku BGŻ BNP Paribas z przerażeniem patrzyli, jak z ich internetowych kont znikają pieniądze. Bank uspokaja i tłumaczy to „przejściowymi problemami z prawidłowym wyświetlaniem salda”.
Bank BGŻ BNP Paribas napotkał na niemały problem z systemem e-bankowości. Klienci masowo informowali o tym, że pieniądze albo znikają z ich internetowych kont, albo część płatności kartą jest dublowana. Bank uspokaja i tłumaczy przyczyny problemu.
„Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda w rachunku w sekcji „Moje finanse” lub w liście rachunków. Problemy wynikają z przeprowadzonego w banku procesu ujednolicania bankowości elektronicznej. Zmiany w systemach wprowadzaliśmy w miniony weekend” - pisze bank na swoim profilu na Facebooku.
BGŻ BNP Paribas potwierdza, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne.
Polecamy Polityczna Kawa
Wiadomości
Jarosław Kaczyński o Konwencji Myśląc Polska: "Pierwszy korku ku zbudowaniu wielkiej zmiany w Polsce"
Europoseł AfD Tomasz Froelich w Republice: "Tusk prowadzi politykę wbrew interesom Polski i Niemiec"
Najnowsze
Jarosław Kaczyński o Konwencji Myśląc Polska: "Pierwszy korku ku zbudowaniu wielkiej zmiany w Polsce"
Europoseł AfD Tomasz Froelich w Republice: "Tusk prowadzi politykę wbrew interesom Polski i Niemiec"
Ważny komunikat Policji. Pieniądze znikają w dziwnych okolicznościach z kont w jednym z banków
Amerykańskie sankcje znacząco obniżą wpływy reżimu Putina z eksportu ropy. "Rosja natychmiast odczuje ból"