Bank w tarapatach. Klienci: „Z naszych kont znikają pieniądze!”
Klienci banku BGŻ BNP Paribas z przerażeniem patrzyli, jak z ich internetowych kont znikają pieniądze. Bank uspokaja i tłumaczy to „przejściowymi problemami z prawidłowym wyświetlaniem salda”.
Bank BGŻ BNP Paribas napotkał na niemały problem z systemem e-bankowości. Klienci masowo informowali o tym, że pieniądze albo znikają z ich internetowych kont, albo część płatności kartą jest dublowana. Bank uspokaja i tłumaczy przyczyny problemu.
„Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda w rachunku w sekcji „Moje finanse” lub w liście rachunków. Problemy wynikają z przeprowadzonego w banku procesu ujednolicania bankowości elektronicznej. Zmiany w systemach wprowadzaliśmy w miniony weekend” - pisze bank na swoim profilu na Facebooku.
BGŻ BNP Paribas potwierdza, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne.
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Najnowsze
Oburzenie po niemieckiej aukcji. Dokumenty polskich ofiar niemieckich zbrodniarzy wystawione na sprzedaż
Polska pod rządami Tuska coraz bardziej przypomina PRL
Echa skandalicznej wypowiedzi ambasadora Niemiec. Posypały się odpowiedzi
Bułgaria uderza w rosyjski kapitał. Rafineria Łukoilu pod kontrolą państwa