Bank w tarapatach. Klienci: „Z naszych kont znikają pieniądze!”

Klienci banku BGŻ BNP Paribas z przerażeniem patrzyli, jak z ich internetowych kont znikają pieniądze. Bank uspokaja i tłumaczy to „przejściowymi problemami z prawidłowym wyświetlaniem salda”.
Bank BGŻ BNP Paribas napotkał na niemały problem z systemem e-bankowości. Klienci masowo informowali o tym, że pieniądze albo znikają z ich internetowych kont, albo część płatności kartą jest dublowana. Bank uspokaja i tłumaczy przyczyny problemu.
„Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda w rachunku w sekcji „Moje finanse” lub w liście rachunków. Problemy wynikają z przeprowadzonego w banku procesu ujednolicania bankowości elektronicznej. Zmiany w systemach wprowadzaliśmy w miniony weekend” - pisze bank na swoim profilu na Facebooku.
BGŻ BNP Paribas potwierdza, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne.
Najnowsze

Piotr Król o sprawie Cyby: czy ludzie w DPS są przygotowani do tego, żeby zajmować się mordercami?

PILNE! Na Litwie znaleziono ciało czwartego amerykańskiego żołnierza

Cyba zaatakował szpadlem pensjonariusza po wyjściu z więzienia | M.Borkowska | Bitwa Polityczna

Płacimy za prąd rekordowo wysoko, a to jeszcze nie koniec