Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w listopadzie ub.r. był „Gość Niedzielny”. Wzrost sprzedaży odnotowała "Gazeta Polska", a na czele spadków znalazło się "Sieci" i „Do Rzeczy”.
Liderem pozostaje niezmiennie „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2017 roku wyniosła 121 282 egz.
Wiceliderem „Polityka” (Polityka). Jej wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,97 proc. do 98 010 egz. Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 84 294 egz., po spadku o 18,42 proc.
Tuż za podium znalazł się tygodnik „Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 54 464 egz., po spadku o 21,29 proc.
Tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro), którego średni wynik poszedł w dół o 23,84 proc. do 37 068 egz.
"Gazeta Polska" z kolei odnotowała ponad 2 proc. wzrost sprzedaży. Sprzedaż ogółem wyniosła 31 293 egz. I dogania już "Do Rzeczy".
Oby tak dalej i "Gazeta Polska" będzie liderem wśród konserwatywno-prawicowej prasy!