BRAWO! Dzieci niepełnosprawne zostały twarzami tej marki

„Etykiety są na ubrania, nie na dzieci” brzmi przesłanie kampanii odzieżowej marki "River Island", której twarzami są niepełnosprawne dzieci m.in. Cora z Zespołem Downa. To świetna wiadomość i nadzieja dla świata mody, który coraz częściej promuje aborcję. Całe szczęście istnieją jeszcze normalni ludzie i firmy.
Moda wreszcie zmierza w dobrym kierunku. Firma River Island właśnie rozpoczęła sprzedaż różnorodnych reklam. Twarzami całej kampanii zostały dzieci niepełnosprawne.
Oto jedna z modelek! Cora Bishop z Wrexham w Północnej Walii. Dziewczynka ma zespół Downa. Na planie okazała się bardzo pogodnym dzieckiem i wszystkich zarażała swoją pozytywna energią.
Teddy Berriman to pięciolatek, który stoczył więcej bitew niż większość ludzi. Ma porażenie mózgowe, które dotyka wszystkich czterech kończyn, jest częściowo niewidomy i ma epilepsję.
River Island to brytyjskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą detaliczną odzieży. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Londynie.
Obecnie sieć River Island liczy ok. 300 sklepów (w tym franczyzowych) na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii, a także w niektórych państwach europejskich i azjatyckich.
„Etykiety są na ubrania, nie na dzieci” brzmi przesłanie kampanii marki "River Island", której twarzami są niepełnosprawne dzieci https://t.co/1e9gFtXoDm. Cora z Zespołem Downa
— Magdalena Korzekwa-Kaliszuk (@MagdaKorzekwa) 23 lutego 2018
Piękne hasło. Nie etykietujmy dzieci i co za tym idzie nie różnicujmy ich praw. #ZatrzymajAborcje pic.twitter.com/DSTr9XwDTL
Najnowsze

Wciąż chcą postawić Bąkiewiczowi zarzuty. Korneluk nie uwzględnił wniosku prokuratora

Symboliczna podwyżka. Minimalne wynagrodzenie za pracę wzrośnie niewiele

Prezydent przejął zwierzchnictwo nad armią. Chce, aby niebawem liczyła 300 tys. żołnierzy
