III kwartał tego roku był kolejnym, kiedy spółka odnosi straty – informuje portal Niezalezna.pl.
Tylko za miesiące lipiec, sierpień i wrzesień spółka odnotowała 14 milionów złotych skonsolidowanej straty.
Na wyniki spółki wpływają zmniejszone przychody ze sprzedaży usług reklamowych, które spadły o 1,7 proc. i wyniosły 123,2 mln. Agora odnotowała również niższe wpływy w segmentach Prasa i Radio. Spada również wartość przychodów ze sprzedaży wydawnictw, były one niższe o 8,3 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2015 r. Wpływ na to mają głównie niższe przychody ze sprzedaży publikacji Wydawnictwa Agora oraz spadki sprzedaży prasy.
W okresie I-III kw. 2016 r. w ujęciu jednostkowym strata netto wyniosła 33,15 mln zł wobec 1,44 mln zł straty rok wcześniej – informuje Agora.