Poczta Polska wchodzi mocno na rynek e-commerce

Poczta Polska coraz mocniej wchodzi na rynek e-commerce. - Oferujemy w tej chwili najszerszą ofertę dostaw w Polsce. Z jednej strony mamy pełnowymiarowe usługi kurierskie, mamy tańsze usługi paczkowe i dobrze rozwinięty sektor dostaw listownych - mówi w programie Ekonomia Raport Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Posłuchaj o tym, co oferuje i jak rozwija się Poczta Polska:
Telewizja Republika
Komentarze
Polecamy Klarenbach. Tu się Mówi
Wiadomości
Najnowsze

To ostatnie dni wolności Nicolasa Sarkozy’ego. Niebawem idzie za kraty

Fogiel: Rząd Tuska jest poniżej standardu republik bananowych

Marcin Rogacewicz o trudnej relacji z mamą. „Uległem manipulacji” – wyznał na wizji
