Poczta Polska wchodzi mocno na rynek e-commerce
Poczta Polska coraz mocniej wchodzi na rynek e-commerce. - Oferujemy w tej chwili najszerszą ofertę dostaw w Polsce. Z jednej strony mamy pełnowymiarowe usługi kurierskie, mamy tańsze usługi paczkowe i dobrze rozwinięty sektor dostaw listownych - mówi w programie Ekonomia Raport Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Posłuchaj o tym, co oferuje i jak rozwija się Poczta Polska:
Telewizja Republika
Komentarze
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Najnowsze
W "Wyborczej" pojawi się artykuł wymierzony w Cenckiewicza. Szef BBN-u uspokaja. "Prawda zwycięży"
Szczyty nienawiści Sadurskiego. Powiązał prezydenta Nawrockiego z atakiem w Australii
Bialacki: założyli mi opaskę, podpatrywałem i zrozumiałem, że zmierzamy na zachód