Poczta Polska wchodzi mocno na rynek e-commerce
Poczta Polska coraz mocniej wchodzi na rynek e-commerce. - Oferujemy w tej chwili najszerszą ofertę dostaw w Polsce. Z jednej strony mamy pełnowymiarowe usługi kurierskie, mamy tańsze usługi paczkowe i dobrze rozwinięty sektor dostaw listownych - mówi w programie Ekonomia Raport Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Posłuchaj o tym, co oferuje i jak rozwija się Poczta Polska:
Telewizja Republika
Komentarze
Polecamy Sejm. Wybór Marszałka
Wiadomości
Najnowsze
Kuriozalne "widowisko" pełne nienawiści w likwidowanej TVP
Rzecznik prezydenta odpowiada Sikorskiemu. Jest reakcja na zarzuty szefa MSZ ws. odznaczeń
Niemcy twierdzą, że jest ich za mało w brukselskich biurowcach. Chcą jeszcze więcej stołków