Obajtek: w tym roku 40 pierwszych punktów Orlen w Ruchu. Docelowo ma ich powstać 900
W 2021 r PKN Orlen i Ruch otworzą pierwszych 40 punktów sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu – oświadczył prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak przypomniał, koncern planuje zainwestować w detal 11 mld zł do 2030 r.
Jak dodał Obajtek, docelowo w ciągu 5 lat punktów pod marką Orlen w Ruchu ma powstać 900.
„Detal dla Orlenu jest bardzo ważnym pionem uzyskiwania dochodów i z roku na rok uzyskuje coraz lepsze wyniki” – stwierdził Obajtek. Przypomniał, że EBITDA dla segmentu wyniosła 3 mld zł w 2019 r., a w 2020 r. już 3,3 mld zł.
„Orlen będzie rozwijał kolportaż prasy, ale to wymaga pewnego procesu optymalizacji, łączenia kolportażu, pewnej wspólnej logistyki, tak byśmy mogli to zoptymalizować” – powiedział Obajtek.
„Rozwiniemy zarówno markę »Orlen w Ruchu«, jak i utrzymamy wszelkie parametry, by sprzedaż pozapaliwowa jeszcze zdecydowanie wzrosła” – zapewnił prezes PKN Orlen. „Chcąc być stabilnym koncernem, musimy się rozwijać” – dodał.
„Ruch posiada wiele punktów sprzedaży. Częściowo są to bardzo dobre lokalizacje. W związku z tym musimy wykorzystać potencjał i doświadczenie drugiej firmy, by jeszcze szybciej się rozwijać” – powiedział.
ORLEN w ruchu to nowy format sprzedażowy, który stanie się kamieniem milowym rozwoju naszego segmentu detalicznego. Poza stacjami powstanie ok. 900 punktów z gastronomią, prasą i drobnymi produktami. Nasze plany wpisują się w globalne trendy w handlu i oznaczają wymierne zyski pic.twitter.com/Q8AWBbp12Q
— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) February 8, 2021
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Najnowsze
Oburzenie po niemieckiej aukcji. Dokumenty polskich ofiar niemieckich zbrodniarzy wystawione na sprzedaż
Polska pod rządami Tuska coraz bardziej przypomina PRL
Echa skandalicznej wypowiedzi ambasadora Niemiec. Posypały się odpowiedzi
Bułgaria uderza w rosyjski kapitał. Rafineria Łukoilu pod kontrolą państwa