Chińskie reality show kręcono też w... Polsce! „Nieustraszone dwudziestolatki” starły się z warunkami nad Morskim Okiem

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.
Celem show „Nieustraszone dwudziestolatki” była integracja 11 artystek girlsbandu Rocket Girls 101 i sprawdzenie uczestniczek w ekstremalnych warunkach – najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. I właśnie ta druga część kręcona była w polskich Tatrach. Chińskie celebrytki odbyły wędrówkę w pięknej scenerii polskich gór. Część zdjęć kręcona była m.in. nad Morskim Okiem. Górska przygoda zespołu muzycznego z Chin zakończyła się w Zakopanem, gdzie uczestniczki świętowały wspólny sukces w tradycyjnej góralskiej gospodzie.
– Chiny to jeden z rynków, z którego w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów zagranicznych. Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, lecz także tego typu akcje promocyjne. To, że artystki przyjechały właśnie do Polski a nie do innego państwa, zawdzięczamy współpracy m.in Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Ambasady RP w Pekinie oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej MADE IN ZAKOPANE – mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
„Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że jest to nie tylko pierwszy chiński reality show nakręcony w Polsce, ale również największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie.
Liderka zespołu Rocket Girls 101 – Yang Chaoyue, jest obecnie niekwestionowaną królową chińskich kanałów social media, z ogromną bazą wiernych fanów. Widzowie mogli poznać ją po raz pierwszy w poprzedniej produkcji Tencent Video – „Tworząc grilsband 101”, która osiągęła oglądalność ponad 4,47 mld wyświetleń.
Odcinki programu, w których artystki zdobywają polskie Tatry i zwiedzają Zakopane zostaną wyemitowane na platformie Tencent Video o 20:00 co niedzielę, zaczynając od 17 lutego 2019 r.
Promocja turystyki przyjazdowej do Polski za pomocą lokowania produkcji filmowych i telewizyjnych będzie w najbliższych latach szeroko wykorzystywana przez Polską Organizację Turystyczną. W szczególności rynki azjatyckie są doskonałym miejscem do tego rodzaju działań promocyjnych. W 2018 roku Polska Organizacja Turystyczna pozyskała lokację koreańskiego serialu My Secret Terius (dawniej Terius Behind Me), który zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności wśród seriali emitowanych Korei Południowej w ubiegłym roku. Serial został sprzedany do Japonii, Tajwanu, Tajlandii, Wietnamu, Birmy, Kambodży, Mongolii, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej oraz na Filipiny.
Polecamy Poranek Radia Republika
Wiadomości
Niemieckie media pesymityczne: Tusk jak "kulawa kaczka", "nie jest pewne, czy jego rząd przetrwa do 2027 roku"
Kaczyński o zwycięskiej kampanii Nawrockiego: mówiłem - "czekajmy na 11" i ta 11 przyniosła nam dobre wyniki
Najnowsze

Morawiecki u Gójskiej: „Wara od dzieci!”. Były premier ostro o hejcie i bezradności rządu

Kaczyński o zwycięskiej kampanii Nawrockiego: mówiłem - "czekajmy na 11" i ta 11 przyniosła nam dobre wyniki

Trafił w sedno polityki PO, mówiąc "cóż szkodzi obiecać". Jest reakcja KO, ale też internautów
