Przejdź do treści
PKN ORLEN z nowymi akcjami promocyjnymi. „Z dumą wspieramy sportowców"
Fot. twitter/PKN_ORLEN

PKN ORLEN z przygotował pięć nowych akcji promocyjnych. Będą one łączyły sport (nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1) z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.

Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu podkreślił, że firmie zależy na tym, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

- Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO - zaznaczył.

Twarzami kampanii „olimpijskiej" są najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci. W ich gronie znaleźli się: Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski oraz paraolimpijczycy: Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec.

- Kampania promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach Orlen, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich i duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców, ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia - wyjaśniono.

Kupony i paliwo w promocyjnej cenie

Wśród nowych kampanii PKN Orlen jest ta zaplanowana na dzień startów Formuły 1. Na stacjach będzie można nabyć paliwa premium (Verva 98 i Verva ON) w cenie paliw podstawowych.

PKN ORLEN wspiera również aplikację ORLEN VITAY w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów STOP CAFE powyżej 14 zł poprzez aplikację klient gratisowo otrzyma specjalnie wydany Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio. Akcja jest zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia na stacjach ORLEN.

Kolejną akcją marketingową jest „Inny kraj ta sama stacja”. Celem jest przedstawienie PKN ORLEN jako dużej międzynarodowej firmy, która jest obecna również na sąsiednich rynkach. Twarzą tej kampanii są sportowcy Teamu Alfa Romeo Racing ORLEN: Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi.

nowymarketing

Wiadomości

Niebywałe: sprawca tragedii na Trasie Łazienkowskiej miał pięć zakazów prowadzenia! Burza w sieci po śmierci ojca rodziny

Gorąco w sieci: internauci krytykują Tuska po akcji ABW

Błaszczak: władza, która dziś Polską rządzi nie sprawdza się! Rozliczymy odpowiedzialnych za zaniedbania ws. powodzi [wideo]

Uderzenie w nielegalny hazard w Gdyni!

Republika: „W Punkt” o godz.20:20

Młodzi ludzie uratowali kościół przed powodzią

Miliony dla Fundacji WOŚP. PZU nie żałuje kasy

Policja zatrzymała pijanego ojca, który opiekował się dzieckiem!

Bagiński: strategia Tuska wobec kataklizmu to strategia picu i rozpaczliwe ratowanie wizerunku

Rada Muzeum Historii Polski staje w obronie dyrektora, którego chce odwołać koalicja 13 grudnia

Most nad rzeką Bóbr na DK94 został otwarty

Polska spadła na 30. miejsce w rankingu FIFA

Kolejna duża inwestycja w zawieszeniu! Tym razem - zakłady petrochemiczne w Gdańsku

Prezydent o koalicji 13 grudnia: Opieszałość kosztuje

UWAGA na fałszywe linki do zakupu książki „Zgoda”!

Najnowsze

Błaszczak: władza, która dziś Polską rządzi nie sprawdza się! Rozliczymy odpowiedzialnych za zaniedbania ws. powodzi [wideo]

Republika: „W Punkt” o godz.20:20

Młodzi ludzie uratowali kościół przed powodzią

Miliony dla Fundacji WOŚP. PZU nie żałuje kasy

Policja zatrzymała pijanego ojca, który opiekował się dzieckiem!

Niebywałe: sprawca tragedii na Trasie Łazienkowskiej miał pięć zakazów prowadzenia! Burza w sieci po śmierci ojca rodziny

Gorąco w sieci: internauci krytykują Tuska po akcji ABW

Uderzenie w nielegalny hazard w Gdyni!