Przejdź do treści

PKN ORLEN z nowymi akcjami promocyjnymi. „Z dumą wspieramy sportowców"

Źródło: Fot. twitter/PKN_ORLEN

PKN ORLEN z przygotował pięć nowych akcji promocyjnych. Będą one łączyły sport (nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1) z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.

Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu podkreślił, że firmie zależy na tym, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

- Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO - zaznaczył.

Twarzami kampanii „olimpijskiej" są najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci. W ich gronie znaleźli się: Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski oraz paraolimpijczycy: Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec.

- Kampania promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach Orlen, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich i duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców, ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia - wyjaśniono.

Kupony i paliwo w promocyjnej cenie

Wśród nowych kampanii PKN Orlen jest ta zaplanowana na dzień startów Formuły 1. Na stacjach będzie można nabyć paliwa premium (Verva 98 i Verva ON) w cenie paliw podstawowych.

PKN ORLEN wspiera również aplikację ORLEN VITAY w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów STOP CAFE powyżej 14 zł poprzez aplikację klient gratisowo otrzyma specjalnie wydany Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio. Akcja jest zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia na stacjach ORLEN.

Kolejną akcją marketingową jest „Inny kraj ta sama stacja”. Celem jest przedstawienie PKN ORLEN jako dużej międzynarodowej firmy, która jest obecna również na sąsiednich rynkach. Twarzą tej kampanii są sportowcy Teamu Alfa Romeo Racing ORLEN: Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi.

nowymarketing

Wiadomości

Karol Nawrocki dla „Gazety Polskiej”: Polska armia musi liczyć 300 tys. żołnierzy

Prognoza pogody na środę. Ciepło nie będzie!

Przez całe lata kradł wszystko, co mógł. Przez co wpadł?

Michał Kamiński już wie, kto wygra wybory prezydenckie w Polsce

Trump deportuje Klicha, Owsiak na prezydenta! | Jacek Sobala | Mówi się

Straż Przybrzeżna zwiększa obecność w Zatoce Amerykańskiej

Tomasz Sakiewicz do Donalda Tuska: Ręce precz od Republiki

Michał Szczerba - twórca Softoku. Podał nawet definicję

Półfinał AO. Iga Świątek pokonała Amerykankę Emmę Navarro

Kto tym razem? Podmorskie kable łączące poważnie uszkodzone

Biały Dom zamyka biura "różnorodności". Do środy wieczór

Sekretarz Stanu USA wbija Chinom pierwszy klin. Efekt Trumpa

Trump już wie, co zrobi, jeśli Putin odmówi negocjacji

Rosja wzywa Trumpa. Państwo schyłkowe stawia warunki

Trump ogłasza największy projekt infrastruktury AI w historii

Najnowsze

Karol Nawrocki dla „Gazety Polskiej”: Polska armia musi liczyć 300 tys. żołnierzy

Trump deportuje Klicha, Owsiak na prezydenta! | Jacek Sobala | Mówi się

Straż Przybrzeżna zwiększa obecność w Zatoce Amerykańskiej

Tomasz Sakiewicz do Donalda Tuska: Ręce precz od Republiki

Michał Szczerba - twórca Softoku. Podał nawet definicję

Prognoza pogody na środę. Ciepło nie będzie!

Przez całe lata kradł wszystko, co mógł. Przez co wpadł?

Michał Kamiński już wie, kto wygra wybory prezydenckie w Polsce