Orlen podbija Niemcy. Naftowy gigant robi biznes, który coraz lepiej idzie
Orlen Deutschland we współpracy z Grupą Deutsche Post DHL rozbuduje sieć paczkomatówz ok. 160 punktów do ponad 300 w 2023 r., podała spółka w komunikacie. Dyrektor ds. rozwoju Orlen Deutschland Piotr Guział podkreślił, że oprócz zapewnienia przystępnych cenowo paliw wysokiej jakości, priorytetem spółki jest też oferowanie klientom dodatkowych usług.
„Paczkomaty DHL są dobrze przyjmowane i cieszy nas perspektywa posiadania w przyszłości punktów Packstation na ponad połowie naszych stacji”, powiedział Guział.
Holger Bartels, odpowiadający za sprzedaż wielokanałową w dziale pocztowym i paczkowym Grupy Deutsche Post DHL zwrócił z kolei uwagę, że te paczkomaty znajdują się głównie w miejscach, które są najczęściej odwiedzane każdego dnia, jak np. supermarkety czy stacje paliw. „Tym samym przybliżamy usługi jeszcze bardziej do naszych klientów”.
Jak zaznaczono w informacji, do 2023 r. Grupa Deutsche Post DHL chce rozszerzyć sieć Packstation do 15 tys. w całych Niemczech.
Orlen Deutschland to spółka działająca w Niemczech od 2003 r., w której PKN Orlen ma 100 proc. udziałów. Według danych Grupy Orlen za drugi kwartał tego roku, Orlen Deutschland posiada sieć 587 stacji paliw, w tym działających pod marką Star i Orlen.