Listonosze wracają do pracy. Poczta przywraca zawieszoną usługę
Przywracamy tryb doręczania przesyłek poleconych bezpośrednio do adresata - poinformowała Poczta Polska, powołując się na poprawę stanu epidemicznego w Polsce. Jak dodała spółka, zainteresowani klienci nadal mogą korzystać z bezpłatnej usługi "Polecony do skrzynki".
"Poczta Polska dostosowuje się do oczekiwań klientów. W sytuacji epidemii preferowane były rozwiązania jak najbezpieczniejsze. Teraz chcemy ponownie zaoferować klientom tradycyjną formułę listu poleconego, doręczanego jak wcześniej do rąk adresata" – powiedział rzecznik prasowy Poczty Polskiej Daniel Witowski.
"Pozostawiamy możliwość skorzystania z opcji +polecony do skrzynki+, z uwagi na spore zainteresowanie i dużą liczbę pozytywnych opinii o tym rozwiązaniu" - dodał.
📨Ponownie oferujemy Klientom tradycyjną formułę listu poleconego, doręczanego do rąk adresata. Pozostawiamy możliwość skorzystania z opcji „polecony do skrzynki”, z uwagi na spore zainteresowanie i dużą liczbę pozytywnych opinii o tym rozwiązaniu.☑️https://t.co/gEQRDMVFCl
— Daniel Witowski (@WitowskiDaniel) May 16, 2022
Aby korzystać z usługi "Polecony do skrzynki", należy wypełnić formularz w wersji elektronicznej na stronie Poczty Polskiej, a następnie potwierdzić go online profilem zaufanym albo złożyć wydrukowany we właściwej placówce pocztowej bądź przekazać go listonoszowi.
Usługa "Polecony do skrzynki" nie jest świadczona dla przesyłek z wymaganym zwrotnym potwierdzeniem odbioru oraz takich, które nie mieszczą się w skrzynce oddawczej.