Dwa razy więcej Komorowskiego w mediach niż Dudy

Artykuł
FLIKR/CC/DANIEL KRUCZYNSKI

Bronisław Komorowski w trakcie kampanii był najczęściej pokazywanym i opisywanym w mediach kandydatem na prezydenta. Pojawił się w mediach ponad 200 tysięcy razy, w porównaniu do swoich dwóch głównych kontrkandydatów - Andrzeja Dudy (81 tysięcy publikacji) i Pawła Kukiza (91 tysięcy publikacji).

Jak pokazało badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie Radia Zet, sztab prezydenta Komorowskiego zapłaciłby aż 200 milionów złotych, gdyby jego obecność w mediach, w tym w serwisach społecznościowych, był przeliczana na koszt bloków reklamowych.

Prezydent Komorowski pojawiał się w mediach dwa razy częściej niż Andrzej Duda. Na ilość publikacji na temat każdego kandydata, składają się nie tylko relacje w telewizji i radiu, ale także pozytywne i niepozytywne wpisy w mediach społecznościowych.

Obydwaj główni kandydaci najczęściej pojawiali się na okładce "Gazety Polskiej Codziennie" - Bronisław Komorowski 51 razy a Andrzej Duda 24 razy. Urzędujący prezydent był także najczęściej pokazywany w zestawieniu telewizyjnym, gdzie poświęcono mu aż 234 godziny.


Czytaj więcej:

Finał kampanii wyborczej. Agata Duda: Zagłosuję na Andrzeja. Kiedyś mu zaufałam i nigdy się nie zawiodłam

Finisz maratonu poparcia dla Komorowskiego. Prezydent do młodych: Nie dajcie się uwieść politycznym frustratom

Źródło: Radio Zet

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy